Samsung J700 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 45 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung J700 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

ahvdv 01-02-2011
Geschreven voor: Samsung J700 zilver

ik heb hem al 2 jaar en het is echt een super mobieltje!! heeft alleen niet super veel mogelijkheden maarja. ik heb hem al zo vaak laten vallen en hij ziet er nog steeds goed uit. maar...
de camera is kapot gewoon van de ene op de andere dag ik heb hem niet eens laten vallen ofzo dus ik ga nu toch voor een andere.
gr. a

Tippi 29-01-2011
Geschreven voor: Samsung J700 zilver

Ik heb deze mobiele telefoon nu 2 jaar en 6 maanden en ik ben nog steeds tevreden van mijn aankoop! Hij heeft alles wat een telefoon moet hebben voor mij: belfunctie, SMS-functie. De andere zaken die ik regulier gebruik, zoals de MP3 en de camera doen het voor mij goed genoeg. Als ik superieure kwaliteit wil, zal ik mijn digitaal fototoestel wel nemen, of mijn stereo gebruiken.
De telefoon gaat regelmatig tegen de grond (en 1x in het afwaswater), hij heeft hier nog nooit problemen mee gehad. Ook met de batterij nog geen tegenslagen gehad.
Jammer genoeg begin ik nu wel de eerste ouderdomskwaaltjes te ondervinden, zoals het niet altijd reageren en mindere ontvangst. Echter is dit nog steeds in zo'n kleine mate dat ik nog geen ander toestel overweeg.

Jan-Piet 30-07-2010
Geschreven voor: Samsung J700 zilver

Ik heb deze telefoon nu 2 jaar en hij is gewoon goed. Gewoon een prima telefoon zonder al te veel onzin. Foto's zijn gewoon niet goed, maar dat mag je ook niet verwachten. In 2 jaar tijd ongeveer 2-3x vastgelopen verder niks. Geluid is meh, maar daar is ie ook niet voor. Qua degelijkheid heb ik hem zeker op de proef gesteld. van temperaturen van -2 tot +60, hij doet het altijd. Talloze keren laten vallen, geen krasje. Heb er zelfs nog mee gevoetbald om te kijken hoe goed ie nou echt is. Helemaal niks aan de hand, doet het nog steeds gewoon goed. Als je een mooie, degelijke telefoon wil zonder fratsen, dan is deze voor jou.

kelly11 17-05-2010

hey
deze mobiel is opzich wel goed alleen als je beter geluid wil dan moet je deze telefoonniet kopen! Soms komt er een echo meestal wel!
na 1\2 jaar gaat de schuiftelefoon wel een beetje los zitten!

nou doeiii
grt kelly

chernille 16-05-2010
Geschreven voor: Samsung J700 zilver

ik heb deze telefoon ongeveer 2 jaartjes opzig is deze telefoon wel goed alleen het geluid is niet zo goed en als je opneemd is deze telefoon niet zo goed ook als je wilt filmen en foto's maken is deze telefoon niet zo handig als je een betere megapixel wil neem dan niet deze telefoon !! ... ook als je belt is er soms echo....

(als je hem koopy succes!)
grt chernille

stanley5000700 03-05-2010
Geschreven voor: Samsung J700 zilver

ik heb de samsung J700 al een tijdje maar heb een paar minpunten...
overzichtelijk menu
makkelijk sms'en
slechte batterij(na een tijdje)
uitvallen van mobiel terwijl de accu vol is
slechte foto's
geen zuivere muziek
slider gaat los zitten na veel gebruik

verder is het een prima mobieltje, vooral voor mensen die gatgets en dergelijke niet intreseren.

jissi1996 03-02-2010
Geschreven voor: Samsung J700 zilver

Het is een fijn mobieltje alleen bij mij is de accu heel slecht de accu ging bij mij binnen 1 dag leeg ö Ik heb hem daarvoor 2 keer op laten sturen... Verder is het een handig mobieltje..

Tristandb 24-01-2010
Geschreven voor: Samsung J700 zilver

Ik vind dit geen fijn mobieltje. Ten eerste de geluidskwaliteit. Het geluid stopt soms een paar seconden.
En dan ook nog de bluetooth. Die is kapot gegaan. Ik heb ook een vriend die hem ook had en daar is de bluetooth ook kapot gegaan. Er komen zeer snel krasjes op de zijkant.

samantha12345678 09-01-2010
Geschreven voor: Samsung J700 zilver

Ik heb deze mobiel ongeveer 1,5 jaar, Was er altijd heel blij mee. Je moet er wel een geheugenkaart bij kopen want je kunt maar 1 of 2 liedjes en maar 15 fotootjes op het intern geheugen opslaan. Nu doen opeens mijn knoppen en toetsverlichting het niet meer. Ook mijn geluid is kapot als je de telefoon uitschuift. als je hem dan dichtschuift doet het geluid het wel maar dan kan je niet bellen. Telefoon is niet zo duur en heb er plezier mee gehad maar koop toch liever geen samsung meer...

Ieruss 01-01-2010
Geschreven voor: Samsung J700 zilver

Deze telefoon heb ik iets meer dan een jaar gehad en erg veel gebruikt, vooral voor sms'en. Helaas doen nu de knopjes het allemaal niet meer... De pijltoetsen en de menu-toetsen reageren gewoon niet meer dus ik kan er niks meer mee. Maar ik denk dat dat gewoon komt door veelvuldig en niet al te zachtzinnig gebruik...
Paar nadelen:
- uziek kan niet zo hard
- ls je muziek hebt geluisterd/veel foto's hebt gemaakt: batterij snel leeg
- foto-/filmgeheugen snel vol (dan moet je eerst alles naar je geheugenkaart verplaatsen en mis je nét dat ene mooie shot bijvoorbeeld)
- de knopjes doen het bij mij niet meer na een jaar

Maar ik vind het gewoon een goede telefoon, voor mij genoeg mogelijkheden, niet teveel poespas.
Aanrader voor mensen die niet al teveel van hun telefoon verwachten (dan zul je wellicht toch echt een iets duurdere moeten kopen...)

ditiseennaam 28-12-2009
Geschreven voor: Samsung J700 zilver

Ik heb de samsung j700 in juni 2009 gekregen. Ik heb erg lang zitten te twijfelen tussen de samsung j700 en de lg shine. Ik heb de reviews van allebei de telefoons gelezen, en zag dat de lg shine niet zo goed tegen een stootje kon. Aangezien ik nogal onhandig ben heb ik voor de samsung j700 gekozen. Ik was er erg blij mee vond het een fijne telefoon die goed tegen (harde) stootjes. (neem als voorbeeld vand e trap af donderen:D) Alleen ik raakte er op uitgekeken, nadat die 2 x ter reparatie is opgesteld. Ik had problemen met het netwerk. Ik kreeg mn smsjes 2 dagen later en daardoor heb ik leuke momenten gemist. Hij maakt redelijke foto's en is erg degelijk. Als je een degelijke mobiel wilt is dit een goede

klaas12 25-12-2009
Geschreven voor: Samsung J700 zilver

Deze gsm is gewoon de beste !
Ik heb het al 3 maanden en ik ben er heel tevreden over.
De camera heeft ook een zeer goede kwaliteit.De prijs valt ook zeer goed mee voor wat je krijgt.

grtjs

Ik12345 29-10-2009
Geschreven voor: Samsung J700 zilver

ik heb deze telefoon nu iets langer als een half jaar. Ik ben er zeer tevreden over. Ik heb ook niks geen problemen met deze telefoon. En ook niet met de bluetooth(want dat lees ik hier wel veel) De telefoon is niet duur, en kan voor dat geld nog wel heel wat. Mijn telefoon is 1x keihard op straat 'gegooit' en toch deed de telefoon het nog, alleen wel wat beschadiging. Laats is ie in een plas gevallen en nog doet hij het. Ik ben erg tevreden hierover.

Dingetje 25-07-2009
Geschreven voor: Samsung J700 zilver

Ik heb de samsung J700 10 maanden gehad,toen had ik nergens bereik meer.
De media markt vertelde me dat de antenne kapot was en stuurde hem op.
3 weken moest ik wachten voordat hij terug zou komen maar heb hem niet gehad...nu vertellen die mediamarkt mederwerkers dat ik er een enorme deuk in gemaakt heb(hebik niet)en dat ze hem niet willen maken...nu moet ik 100 euro betalen dus meer dan ik voor het toestel betaald heb!Ik ga hem niet betalen!voor de rest is het een prettig en mooi toestel!

Michael1234 23-07-2009
Geschreven voor: Samsung J700 zilver

Ik heb de telefoon nu 2 maanden en de verbinding valt (bijna) altijd weg. het ligt niet aan de ontvangst, want als ik buiten loop met 5 streepjes ontvangst valt hij ook gewoon weg. Naast dat had ik een andere telefoon met dezelfde simkaart waar ik nooit problemen mee heb gehad. De telefoon is goedkoop, maar ik raad hem ten zeerste af! Ik ga dalijk een nieuwe telefoon kopen om eindelijk van dit ding af te zijn.

x95 05-07-2009
Geschreven voor: Samsung J700 zilver

Ik vind het jammer dat ik deze mobiele telefoon heb gekocht. Begin juni heb ik die gehaald en na 3 weken had ik al bluetooth problemen. Nu is hij voor 2-6 weken naar de reparatie...

Voor 70 euro kan dit mobieltje eigenlijk wel veel! Video, camera, mp3 en nog veel meer. Jammer alleen dat de behuizing zo glanst en vierkant is.

Echter is het ook jammer dat sms'jes bij de ene persoon automatisch bij outbox komen en bij de andere niet.

Deze telefoon raad ik aan aan mensen die niet al teveel geld over hebben voor een slidertelefoon, en bluetooth weinig gebruiken. (op het internet lees ik meer verhalen over bluetoothproblemen)

kaaza 25-06-2009
Geschreven voor: Samsung J700 zilver

Ik heb dit mobieltje nu bijna een half jaar en ik vind het echt een leuk ding. Het geluid van de mp3 vind ik echt super maar het geluid van de filmpjes en spraakopnames die je maakt vind ik niet mooi. Verder doet het bluetooth het bij mij prima de radio ook. Ik vind de camera prima en ook leuk dat je de foto's kan bewerken enzo! Dit is een hele leuke telefoon als het je niet alleen om het bellen, maar ook om de mobielfuncties gaat. Voor mensen die al veel mobieltjes hebben gehad zou ik hem wel aanraden, maar voor mensen die hun eerste of tweede mobieltje krijgen raad ik hem zeker aan!

Na 14-06-2009
Geschreven voor: Samsung J700 zilver

ik heb hem nu al 1 jaar het is een fijne mobiel maar laterna gaat ie vervelen er zijn niet zoveel mogelijkheden is wel jammer.
ik heb een probleem met de bluetooth ik kan niks meer ontvangen en sturen. en de headset doet het niet meer er komt geen geluid meer op.
de toetsen zijn heel gemakkelijk! de geheugenkaart raakt snel vol, de baterij gaat redelijk snel op(als je graag muziek luistert).
maar mijn problemen blijven.
ik ben nu voor een nieuwe mobiel aant zoeken.
ik heb hem net terug gestuurt naar de farbiek. en hopelijk word ie gemaakt.
de kans is klein.

groetjes Na

Redskin 01-06-2009
Geschreven voor: Samsung J700 zilver

Ik ben er niet laaiend enthousiast over. Toestel is erg glad, de behuizing voelt erg plasticachtig aan en glijdt als gevolg daarvan gemakkelijk uit je handen. Je moet 'm eigenlijk opnemen met twee handen. En het is nog wel een slider... Geluid van luidsprekertje (oor-gedeelte) klinkt krakerig. Is erg snel na drie maanden. Zal 'm ter reparatie aanbieden bij Samsung.
Verder gaat sms'en onhandig en is de interface van andere fabrikanten logischer.
Algemeen: redelijk apparaat, met veel opties en tegen een redelijke (aantrekkelijke) prijs te koop. Overweeg wel voordat je 'm aanschaft of je door iets meer te investeren een beter/duurzamer kan krijgen.

Puffaddertje 17-05-2009
Geschreven voor: Samsung J700 zilver

Een superdegelijke telefoon, niet kapot te krijgen.
Heb hem een jaar in bezit
( toen nog 125 euro bij mediamarkt ).
Werkt prima voor mensen die niet veel bellen.
Geluidskwaliteit is redelijk , zeker de oordopjes.
Heeft 9 mogelijk heden voor mij beetje weinig maar ja, het is ook geen iphone.
Werkt heel gemakkelijk omdat hij geen touchscreen heeft.
alle cijferknoppen zij van staal (denk ik), want de (eventuele)verf schilfert er niet vanaf. Dikte is heel mooi past perfect in zak, wel glad maar dat geeft niet.

Kortom PERFECT

ientjuh 17-05-2009
Geschreven voor: Samsung J700 zilver

hallo, ik heb de samsung j700 nu een dag, en ik vind het een super telefoontje! de prijs/kwaliteit verhoudingen zijn ook goed.

groetjes.

gerben1932 15-05-2009
Geschreven voor: Samsung J700 zilver

Ik wil ff kwijt dat dit echt een fantastische GSM is! Alles zit er op en aan en is heel gemakkelijk te bedienen.
Het geluid kun je flink hard zetten. De menu's zijn duide-lijk en overzichtelijk.Ook kun je er redelijke foto's mee maken!
Als laatste ik heb een bijzon-der lage prijs er voor betaald
Nog geen € 50.--!!

senga_66 23-03-2009
Geschreven voor: Samsung J700 zilver

Ik heb deze mobiel 3 maand geleden gekocht. Ik ben eerst op uiterlijk gaan kijken en daarna revieuws gaan lezen en zo uiteindelijk op deze uitgekomen.In het begin was het even wennen bepaalde opties staan net ff iets anders dan bij mijn Nokia die ik hiervoorh ad.Maar als je eenmaal gewend bent is het een fijn toestel.
Ik las ergens problemen met mp3 inladen te onhandig enzo maar ik heb er geen problemen mee er zit een 2 GB kaart in en ik steek gewoon de stekker in het toestel (dus niet de software gebruiken!!) en open hem als media opslag apparatuur binnen deze computer , selecteer de mp3 die ik wil hebben en klaar is Clara, daarna wel even en afspeel lijst maken en daarna loopt hij lekker muziek valt me niet tegen.Foto's zijn voor een foon goed als je hem echter OOK als echt fototoestel wil gebruiken zou ik een gewoon los toestel kopen (of toch een foon met meer pixels) maar voor wat ik ermee doe is hij perfect.
Hoe de degelijkheid is weet je pas na nog langer gebruik dus kan daar nog geen zinnig woord op zeggen maar als hij er nu na 3 maand , bijna altijd in mijn broekzak zittend uitzier en werkt is dat zeker voldoende!

marijn1993 19-03-2009
Geschreven voor: Samsung J700 zilver

Ik heb een week geleden dit toestel gekocht en ben er zeer tevreden over! mijn vorige toestel was een nokia 6020 maar die is verdronken... het gebruiksgemak vindt ik perfect, ik voelde me direct thuis in dit toestel! een aanrader!

Groeten Marijn

Niels62 09-03-2009
Geschreven voor: Samsung J700 zilver

Ik heb deze telefoon nu een week geleden als prepaid teostel gekocht. Echt een prima telefoontje, zeker voor het geld. Beetje rondkijken loont de moeite want van versschillende providers gelden verschillende prijzen. Toestel ziet er chique uit en voelt solide aan. Camera is eenvoudig maar voor de rest zit er veel op. Geluid van de Mp3 speler niet heel bijzonder, maar toch proma naar te luisteren. En met een geheugenkaartje van 2 GB kun je best wat kwijt. Heb wel de sim lock eruit laten halen want anders kon mijn abo kaartje er niet in. Ben echt zeer tevreden.